sobota, 4 kwietnia 2015

Początki ,nie za łatwe.!

Cześć .! 

Jestem Alicja ,mam 13 lat (prawie, dopiero w październiku).
Można powiedzieć ,że dopiero wkraczam w ten świat pisania itp. Tak szczerze to zaczęłam pisać tak "nałogowo" jakoś miesiąc temu.. Napisałam już jedno opowiadanie 24 rozdziałowe ,ale nie jest ono za dobre. Ale to tylko ja tak twierdzę. Jest po prostu słabe. Teraz uczę się na błędach które popełniałam wcześniej. Mam nadzieję ,że wyjdzie mi to na dobre. Nie dawno zaczęłam nowe opowiadanie, moim zdaniem jest o wiele lepsze. Nauczyłam już się dużo. Idzie mi coraz lepiej. No, ale dopiero to są początki.


Trzymajcie za mnie kciuki.



Ps: już niebawem pojawi się tutaj na blogu takie jakby "wprowadzenie" do opowiadania ,które właśnie kontynuuję ☺

1 komentarz:

  1. Powodzenia w pisaniu! Z niecierpliwością czekam na początek ;)

    OdpowiedzUsuń