wtorek, 7 kwietnia 2015

Narkomanka.??

Narkomanka.??



Wprowadzenie.                                                                                                                 Jestem Alicja.. Jestem prawie tak jak każda nastolatka. No może tak jak co czwarta, lub piąta. Chodzę normalnie do technikum, niedługo matura i w ogóle. Moi rodzice prawie w ogóle się mną nie interesują! Tak jakby to mają mnie gdzieś! Mają własną firmę i tylko tam spędzają swoje życie. Rano kiedy się budzę nie ma już samochodu, lub widzę go odjeżdżającego. Siedzą tam do samiuśkiej nocy! Kiedy się kładę spać to ich jeszcze nie ma. A co dopiero w niedziele... Nie ma ich też.. Zostaje sama. Jedyne kto mi zostaje to babcia, we Wiśle. Musze dojeżdżać do niej z Zakopanego. Przez tą całą sytuację nie radziłam sobie. Wpadłam w złe towarzystwo.. Zaczęłam być wulgarna, zaczęłam pić, palić i brać narkotyki. Rodzice nie zwracali na to w ogóle uwagi, że wracam nocami pijana do domu. Czy to normalne? No nie! Ich to w ogóle nie ruszało. Po miesiącu najważniejsza osoba w moim życiu dała mi do zrozumienia, że źle postępuje. Przestałam się zadawać z tamtymi osobami, które sprowadziły mnie na tą złą drogę. Postanowiłam rzucić palenie, picie i zacząć być normalną dziewczyną. Taką jaką byłam. Lecz nie było to proste. Zamiast tych rzeczy które porzuciłam musiałam wybrać coś innego. Od zawsze kochałam piłkę nożną. Kiedy byłam mniejsza, kontakt z rodzicami miałam o wiele lepszy. Najważniejsze, że w ogóle go miałam! Razem z Tatą jeździliśmy na każde mecze tutejszego klubu piłki nożnej. Postanowiłam zapisać się do jednego z klubów piłki. Przyjęli mnie z chęcią. Chyba wiem dlaczego.. J Jako mała dziewczynka byłam znana z tego, że potrafiłam grać w nożną lepiej niż niektórzy chłopacy. Dziwne to trochę.. najważniejsze ,że mam czym się zajmować w piątki J




                                                     


No to mamy wprowadzenie. ☺ Zrobię tak ,że posty czyli kolejne rozdziały będę dodawać co dwa dni ☺Czyli kolejna notka już w środę. 
                                                                                                    Zapraszam.!


3 komentarze:

  1. Hej !
    Nie wiem, jak ty to napisałaś, ale to wprowadzenie jest świetne!
    Zaczyna się ciekawie, zobaczymy co ukaże się w środę :)
    Nie mogę się doczekać.
    Czekam na następny rozdział i weny życzę :*
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ☺ Tak jakoś samo przyszło mi do głowy. I zapraszam już jutro ☺

      Usuń
  2. Ooo! Zaczęłaś z lekkim pazurem, nie wiem co będzie dalej .ale nie mogę już się doczekać!

    OdpowiedzUsuń