środa, 8 kwietnia 2015

Coś o mnie

Obiecałam no to proszę. Tak szczerze to dużo tutaj do mówienia i opisywania nie mam.
Mam za sobą 12 lat ,więc nie za dużo :)



                                                                             
 Oto ja ☺PŚ Zakopane 2015




No to zaczynam opisywać siebie, nie powinno zająć mi to dużo miejsca tutaj i także czasu. No to :

Mam na imię Alicja lecz mówią na mnie Alutka.
Nie mam zielonego pojęcia skąd im to się wzięło. 
W październiku a dokładnie 2 skończę te 13 lat. Oby ten rok był dla mnie szczęśliwy. 
Nienawidzę piątków 13 :) Przynoszą mi zawsze pecha. Kocham rysować ,chociaż szkicowanie to jest jednak coś dla mnie. Kocham to robić.
Jak widzicie jestem wielką fanką skoków narciarskich ♥ Mam takie Top4 Skoczków ☺







Maciej Kot  ♥ 
Za to ,że nigdy się nie poddaje.
Jest ambitny i moim wzorem. Kiedy nie mam siły ,nie chcę mi się czegoś to myślę o Maćku ,o tym ,że on mimo problemów walczy dalej.

Krzysiek Leja ♥                                                Młody, ambitny skoczek                                      który walczy o swoje.                                   Tak dalej.!!

Gregor Schlierenzauer ♥                                   Za to jaki jest.

Piotr Żyła ♥                                                     He he.. Oj Wiewiór.   Człowiek ma poczucie za to się ceni takich ludzi.


W tym roku postanowiłam odwiedzić Zakopane. Biało-czerwoną krainę ♥ Wielką Krokiew ♥ Emocje jak na jagodach ☺ Do tego jeszcze Kamil Stoch stanął na najwyższym miejscu podium. Tego nie da się zapomnieć. 

Wracając tutaj na ziemię ☺
Dopiero nie dawno zaczęłam pisać opowiadania. 
To co teraz piszę jest w miarę do opublikowania. 
Wcześniej napisałam dosyć długie opowiadanie pt. "Wszystko jest zbyt piękne ,żeby było możliwe i prawdziwe". Powiem jedno ,jeszcze tydzień temu podobało mi się ono. 
A teraz.? Już nie, zauważyłam dużo braków no i błędy... Uczę się teraz na błędach ,które popełniałam w tamtym opowiadaniu. Teraz mam nadzieję ,że miło się czyta te rozdziały "Narkomanki".

Mam dwa ulubione sporty : Skoki Narciarskie i Piłka nożna. 
Jeśli chodzi o piłkę nożną kibicuję mojemu klubowi "Lech Poznań". Jest to klub który wywodzi się z Poznania ,czyli niedaleko mnie. Jest to nasz klub. 
A w skokach no to chyba wiadomo. To moje Top4 no i oczywiście Reprezentacja Polski i Austrii.  ♥♥♥



Tak szczerze to nie wiem co jeszcze chcielibyście wiedzieć o mnie..
Jeśli macie jakieś pytania zadawajcie je na Facebook'u : https://www.facebook.com/alutkaijejniesamowitehistorie   Założyłam stronkę dla was ☺
I jeśli w ogóle macie jakieś pytania do mojej osoby to pytajcie śmiało.! Z chęcią odpowiem na każde ☺
Tutaj mój Instagram na który też serdecznie zapraszam☺:         https://instagram.com/jendraszaczka/

Czytasz - motywujesz !!
Pod każdym rozdziałem liczę na komentarze z uwagami itp. bardzo przydadzą mi się takie uwagi do dalszego pisania.

A już teraz biorę się za pisanie kolejnego rozdziału ,który już opublikuję w piątek.
Zapraszam serdecznie.! 
                                                                           Alutka ♥


1 komentarz:

  1. Hej :)
    Jesteś świetną osobą, a w dodatku masz talent do pisania! Życzę ci weny do dalszego pisania i z niecierpliwością czekam do jutra na nowy rozdział.
    Pozdrawiam Natalia :)

    OdpowiedzUsuń